Вівторок, 19 травня
Українська мова
3. Опрацюй стор. 73-74 підручника (усно). Пригадай, які слова називаються синонімами, а які антонімами.
4. До поданих слів добери слова протилежні за значенням. Запиши.
Ніч -
початок -
сонце -
великий -
весна -
бабуся -
Прослухай казку В.Сухомлинського"Казка про щастя",
Українська мова
1. Запиши у зошиті каліграфічну хвилинку.
Пиши охайно, правильно з'єднуй літери, доводь до допоміжних ліній
2.Запиши текст.
Встав пропущені літери, підкресли їх простим олівцем.
Не забувай підбирати перевірні слова.
4. До поданих слів добери слова протилежні за значенням. Запиши.
Ніч -
початок -
сонце -
великий -
весна -
бабуся -
Математика
1.Математичний диктант.
Запиши у зошит
М.д. ...., ....., ...., ...
Уважно слухай завдання по відео,
записуй тільки відповіді через кому.
Слідкуй за поясненням.
У тебе буде можливість перевірити свої знання.
Якщо допустив помилку- перекресли олівцем,
напиши зверху правильну відповідь
2. Попрацюй з задачами.
До кожної задачі запиши умову.
Прослухай уважно пояснення (план розв'язання) до розв'язання ,
запиши по діях.
Не забудь про повну відповідь.
У тебе буде 3 задачі.
ЯДС (МОВ)
В.Сухомлинський писав: «Що було найголовнішим у моєму житті?
Не роздумуючи, відповідаю: Любов до дітей»
Цей великий педагог вклав дуже багато у благородну справу виховання підростаючого покоління. У нього понад 1500 оповідань і казок для дітей.
Кожна казка, кожне оповідання розповідають слухачам про неповторну красу природи, доброту і чуйність у взаєминах між людьми, пробуджують у нас бажання захистити слабшого, допомогти старшим.
То хто такий В.Сухомлинський?
Передивись відео, дізнаєшся багато нового про життя цієї людини.
Я сподіваюсь, ти все прослухав? Чому навчають ці твори?
Щось особливе ти відкрив для себе.
Спробуй записати у зошит з української мови один із творів так, як ти запам'ятав.
Давай спробуємо! В тебе все вийде!
Молодець!
Чекаю твоїх робіт.