понеділок, 18 травня 2020 р.

Вівторок, 19 травня



Українська мова
1. Запиши у зошиті каліграфічну хвилинку.
Пиши охайно, правильно з'єднуй літери, доводь до допоміжних ліній
2.Запиши текст.
Встав пропущені літери, підкресли їх простим олівцем.
Не забувай підбирати перевірні слова. 

 3. Опрацюй стор. 73-74 підручника (усно). Пригадай, які слова називаються синонімами, а які антонімами.

4. До поданих слів добери слова протилежні за значенням. Запиши.
     Ніч - 
     початок - 
     сонце - 
     великий - 
     весна -
     бабуся - 


Математика
1.Математичний диктант.
Запиши у зошит
 М.д.  ...., ....., ...., ...
Уважно слухай завдання по відео,  
записуй тільки відповіді через кому.
Слідкуй за поясненням. 
У тебе буде можливість перевірити свої знання.
Якщо допустив помилку- перекресли олівцем,
 напиши зверху правильну відповідь


2. Попрацюй з задачами.
   До кожної задачі запиши умову.
   Прослухай уважно пояснення (план розв'язання) до розв'язання ,
   запиши по діях.
Не забудь про повну відповідь.
У тебе буде 3 задачі.


ЯДС (МОВ)
В.Сухомлинський писав: «Що було найголовнішим у моєму житті?
Не роздумуючи, відповідаю: Любов до дітей» Цей великий педагог вклав дуже багато у благородну справу виховання підростаючого покоління. У нього понад 1500 оповідань і казок для дітей. Кожна казка, кожне оповідання розповідають слухачам про неповторну красу природи, доброту і чуйність у взаєминах між людьми, пробуджують у нас бажання захистити слабшого, допомогти старшим.
То хто такий В.Сухомлинський?
Передивись відео, дізнаєшся багато нового про життя цієї людини.

 Прослухай казку В.Сухомлинського"Казка про щастя", 
 оповідання"Соромно перед соловейком"та "Прогулянка до лісу"

 Я сподіваюсь, ти все прослухав? Чому навчають ці твори?
 Щось особливе ти відкрив для себе.
Спробуй записати у зошит з української мови один із творів так, як ти запам'ятав.
Давай спробуємо! В тебе все вийде! 
Молодець!
 Чекаю твоїх робіт.