Середа, 13 травня

Дякую Вам, мої любі діти,
за Ваші чудові, прекрасні, гарні роботи.
Сахнов Денис
Чорноокий Тимофій
Українська мова
Сьогодні ми напишемо з тобою діагностичну роботу.
Якщо у тебе є принтер, ти можеш роздрукувати її і виконувати на друкованих аркушах. Якщо принтера не має, візьми подвійний аркуш паперу, відкрий його. Всередині листочка запиши прізвище, ім'я, Діагностична робота і приступай до виконання.
Не забудь надіслати виконану роботу мені на вайбер.
5 Випиши рядок, у якому сказано, чого навчає оповідання "Щедра кишеня".
6. Випиши з тексту по одному спільнокореневому слову до слів горошок, мураха, тітонька.
Записуй так:
Горошок - ... .
Мураха - ... .
Тітонька - ... .
8. Випиши рядок, у якому основа та закінчення
слів позначені правильно.



Дякую Вам, мої любі діти,
за Ваші чудові, прекрасні, гарні роботи.
Сахнов Денис
Чорноокий Тимофій
Заїка Олександр
Лисий Денис
Сьогодні ми напишемо з тобою діагностичну роботу.
Якщо у тебе є принтер, ти можеш роздрукувати її і виконувати на друкованих аркушах. Якщо принтера не має, візьми подвійний аркуш паперу, відкрий його. Всередині листочка запиши прізвище, ім'я, Діагностична робота і приступай до виконання.
Не забудь надіслати виконану роботу мені на вайбер.
Діагностична робота
з української мови
за 2019 – 2020 н.р.
під час дистанційного
навчання
5 Випиши рядок, у якому сказано, чого навчає оповідання "Щедра кишеня".
6. Випиши з тексту по одному спільнокореневому слову до слів горошок, мураха, тітонька.
Записуй так:
Горошок - ... .
Мураха - ... .
Тітонька - ... .

слів позначені правильно.

9. Утворені слова запиши .

10. Запиши відповідь на одне із запитань.