Четвер, 30 квітня
ЯДС (ПРО)
8. Перевір себе.
ЯДС (ТЕО)
Виготовлення й оздоблення виробів за допомогою зображення схем
Математика
Повтори і пригадай таблиці множення і ділення.
ЯДС (ПРО)
1. Бесіда про природу.
- Що таке природа?
- Чи все те, що оточує нас, належить до природи ?
- Подивіться на будинки, споруди, на все те, що зроблене руками людини. Чи належить це до природи?
2. Складання «асоціативного куща»
Ми живемо у чарівному та прекрасному світі. Цей світ сповнений краси, світла, любові. Кожна істота займає у ньому своє місце є унікальною і неповторною.
Що сховано у слові «природа»?
3. Розшифруй слова. Що є спільного між цими словами?
Розглянь малюнки. Поясни, як пов’язані між собою об’єкти навколишнього світу.
- Чи можуть вони існувати один без одного.
- Діти, рослини, тварини, гори, океани, люди – все це єдиний світ. Все, що нас оточує називається природою.
- - Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся більше про взаємозв’язок між природою та людиною
- Давайте згадаємо, яке значення має природа для життя.
4. Перегляд відео
5. Робота з текстом
В природі все взаємопов’язане; рослини, тварини не можуть жити без неживої природи та одне без одного.
Людина, як і всі живі організми не може існувати без природи.
Людина живе в оточенні тіл природи. Рослини дають їй продукти харчування, корм для свійських тварин, сировину для промисловості, речовини для виготовлення ліків тощо.
Тварини забезпечують людину цінними продуктами харчування. Вони є зручним видом транспорту у важкодоступних місцях земної поверхні (гори, пустелі) і в сільській місцевості. Хутро, шкіра та вовна деяких тварин забезпечують людину теплим одягом.
— Ми відповідальні перед природою. Життя рослин і тварин — у наших руках. Гармонія живої і неживої природи — наше завдання.
— Завдання людини — використовуючи знання про природу, допомагати їй. Зберігати нашу природу. Адже ми маємо бути вдячними Землі за те, що вона нас прихистила, виростила і дарує нам свої дари.
6. Прочитай текст.
Земля не рабиня наша, а мати. Сонце — не вітчим наш, а рідний батько.
Ліси — наші брати, а Ріки — сестри. Дощі, Вітри, Сніги мусять бути добрими гостями. А ми на нашій планеті — не тимчасові мешканці, а мудрі господарі. Наш обов'язок — зберегти на Землі повітря — чистим, водойми — незабрудненими, ґрунти — родючими, рослини — зеленими, тварин — живими.
Із ким порівнюються Земля, Сонце, Ліси, Ріки? Чому?
До чого у тексті закликають людей?
7. «Збери» прислів’я. Прочитай і поясни його зміст
— Від чого залежить життя людини?
— Як і для чого людина вивчає природу?
— Що природа дає людині?
— Чи варто людям замислитися про те, як уберегти природу?
— Що потрібно робити людині для того, щоб зберегти природу?
ЯДС (ТЕО)
Виготовлення й оздоблення виробів за допомогою зображення схем
Зроби своє фото з виробом.
Математика
Повтори і пригадай таблиці множення і ділення.