Понеділок, 27 квітня
ЯДС
Переглянь відео. здійсни подорож у минуле України.
ЯДС (МАО)
Розгортай зошит, уважно читай і виконуй завдання.
1.Розвяжи вирази (допоміжні відповіді)
— Пропиши рядок цифри 5.
3. Математичний диктант (8 чисел)
• Знайди добуток чисел 5 і 10.
• Скільки місяців у році?
• Скільки днів складають 1 тиждень?
• Скільки годин у добі?
• Скільки хвилин у годині?
• 60 змешити на добуток чисел 4 і 5.
• Знайдіть добуток 5 і 6.
• Скільки місяців триває зима?
4. Що це за прилад? А для чого нам потрібно визначати час за годинником?
Так, а ще годинники бувають дуже різні: механічні, електронні, пісчані,
сонячні, з маятником!
1) П’ять картоплин зварилися за 10 хв. За скільки хвилин зварилась одна картоплина?
(....хв )
2) Сьогодні о 12 год дня в місті йде дощ. Чи можна очікувати на сонячну погоду через 14 год? (Так або ні, поясни)
1. Запиши число (27 квітня). Дистанційна робота.
2. Каліграфічна хвилинка.
3. Сьогодні ми пригадаємо вживання великої літери в іменах людей,
кличках тварин і деяких географічних назвах.
Переглянь відео.
4. Виконай наступні завдання письмово.
- Спиши текст. Підкресли однією лінією власні назви.
Дніпро — довга, могутня річка. Вона протікає через
Росію, Білорусь, Україну. У Дніпро впадають з двох боків
малі й великі річки: Десна, Прип’ять, Ірпінь, Рось, Сула.
На берегах Дніпра розташовані такі міста: Київ, Дніпропетровськ,
Запоріжжя, Херсон, Черкаси, Канів.
- Гра “Знайди пару” .
До власної назви добери загальну і запиши.
5. Прочитай казки.
Бажаю успіхів! Чекаю на твої роботи.
Спочатку розімнемося і підтримаємо свій гарний настрій!
А тепер до праці!
Переглянь відео. здійсни подорож у минуле України.
ЯДС (МАО)
Розгортай зошит, уважно читай і виконуй завдання.
1.Розвяжи вирази (допоміжні відповіді)
5 · 2 + 12 = 60 – 5 · 4 =
5 · 5 + 5 · 7= 30 + 6 · 5 =
5 · 9 – 5 · 8 = 5· 3 +12 =
2. Хвилинка каліграфії. — Пропиши рядок цифри 5.
3. Математичний диктант (8 чисел)
• Знайди добуток чисел 5 і 10.
• Скільки місяців у році?
• Скільки днів складають 1 тиждень?
• Скільки годин у добі?
• Скільки хвилин у годині?
• 60 змешити на добуток чисел 4 і 5.
• Знайдіть добуток 5 і 6.
• Скільки місяців триває зима?
4. Що це за прилад? А для чого нам потрібно визначати час за годинником?
Так, а ще годинники бувають дуже різні: механічні, електронні, пісчані,
сонячні, з маятником!
Найчастіше можна зустріти механічні годинники . Вони складаються з циферблату, годинникової та хвилинної, секундної стрілки , пружин,заводного механізму чи батарейок.
5. Запиши.
1 доба=.....годин
1 година=.....хвилин
1 хвилина=....секунд
1 рік=...місяців
1 століття=...років
— Скільки годин складає дві доби?(2 доби=...год)
— Скільки хвилин складають 2 години? (2 год=...хв)
— Скільки секунд складають 2 хвилини 10 секунд?(2 хв10 с=...с)
6. Розв'язування логічних задач . Запиши відповіді.
(....хв )
2) Сьогодні о 12 год дня в місті йде дощ. Чи можна очікувати на сонячну погоду через 14 год? (Так або ні, поясни)
3) По одній і тій самій дорозі з двох сіл виїхали на велосипедах один назустріч одному Федір і Петро. Федір їхав до зустрічі 2 год. Скільки годин до зустрічі їхав Петро? (... год )
Українська мова
1. Запиши число (27 квітня). Дистанційна робота.
2. Каліграфічна хвилинка.
3. Сьогодні ми пригадаємо вживання великої літери в іменах людей,
кличках тварин і деяких географічних назвах.
Переглянь відео.
4. Виконай наступні завдання письмово.
- Спиши текст. Підкресли однією лінією власні назви.
Дніпро — довга, могутня річка. Вона протікає через
Росію, Білорусь, Україну. У Дніпро впадають з двох боків
малі й великі річки: Десна, Прип’ять, Ірпінь, Рось, Сула.
На берегах Дніпра розташовані такі міста: Київ, Дніпропетровськ,
Запоріжжя, Херсон, Черкаси, Канів.
- Гра “Знайди пару” .
До власної назви добери загальну і запиши.
Рябко село
Київ місто
Дніпро учень
Тарасівка річка
Сашко собака
- Гра «Знайди помилку». Виправлений текст запиши.
Тарас Григорович Шевченко народився 9 березня 1814 року
в селі моринці на Черкащині. Дитячі роки Тараса Григоровича
пройшли в селі кирилівці. Нині це село шевченкове.
У садибі його батьків знаходиться музей Шевченка.
У садибі його батьків знаходиться музей Шевченка.
5. Прочитай казки.
Василь Сухомлинський
А СЕРЦЕ ТОБІ НІЧОГО НЕ НАКАЗАЛО?
Андрійко прийшов зі школи і побачив заплакану матір. Він поклав книжки й сів за стіл. Чекає обіду.
— А тата відвезли в лікарню, — каже мати. Занедужав батько.
Вона чекала, що син занепокоїться, стривожиться. Та син був незворушний, спокійний.
Мати великими очима дивилась на Андрійка.
— А нам завтра до лісу йти, — каже Андрійко. — Завтра ж неділя. Учителька наказала, щоб усі прийшли до школи о сьомій ранку.
— То куди ж ти підеш завтра? — запитала мати.
— До лісу... Як наказала вчителька.
— А серце тобі нічого не наказало? — спитала мати й заплакала.
— А тата відвезли в лікарню, — каже мати. Занедужав батько.
Вона чекала, що син занепокоїться, стривожиться. Та син був незворушний, спокійний.
Мати великими очима дивилась на Андрійка.
— А нам завтра до лісу йти, — каже Андрійко. — Завтра ж неділя. Учителька наказала, щоб усі прийшли до школи о сьомій ранку.
— То куди ж ти підеш завтра? — запитала мати.
— До лісу... Як наказала вчителька.
— А серце тобі нічого не наказало? — спитала мати й заплакала.
* * *
БІЛКА І ДОБРА ЛЮДИНА
Ішла собі лісом Добра Людина. Дивилася на трави й квіти ласкавими очима. Не наступила на квіти, бо помітила їх. Ось підійшла Добра Людина до високої сосни. Побачила білочку. Білочка стрибала по гілках, а за нею гнався якийсь рудий звірок. Добра Людина впізнала куницю. Це лютий білоччин ворог. Ось-ось куниця наздожене білку й розірве своїми лютими пазурами. З жалем і болем у серці глянула Добра Людина на бідолаху. Побачила білочка очі Доброї Людини, плигнула з дерева й сіла їй на плече. А зла куниця втекла в темний ліс. Погладила Добра Людина білочку та й сказала:
— Стрибай собі до свого дупла.
Глянула білочка вдячно Добрій Людині у вічі й пострибала додому. Дітки давно вже чекали на неї.
Вона й розповіла їм про Добру Людину.
— Стрибай собі до свого дупла.
Глянула білочка вдячно Добрій Людині у вічі й пострибала додому. Дітки давно вже чекали на неї.
Вона й розповіла їм про Добру Людину.
* * *
БО Я — ЛЮДИНА
Вечоріло. Битим шляхом йшло двоє подорожніх — батько й семирічний син. Посеред шляху лежав камінь. Батько не помітив каменя, спіткнувся, забив ногу. Крекчучи, він обійшов камінь і, взявши дитину за руку, пішов далі.
Наступного дня батько з сином йшли тією ж дорогою назад. Знову батько не помітив каменя, знову спіткнувся і забив ногу.
Третього дня батько й син пішли тією ж дорогою. До каменя було ще далеко. Батько каже синові:
— Дивись уважно, синку, треба обійти камінь. Ось і те місце, де батько спіткнувся й забив ногу. Подорожні сповільнюють кроки, але каменя немає. Бачать, обабіч дороги сидить сивий старий дід.
— Дідусю, — запитав хлопчик, — ви не бачили тут каменя?
— Я прибрав його з дороги.
— Ви також спіткнулися й забили ногу?
— Ні, я не спіткнувся й не забив ногу.
— Чому ж ви прибрали камінь?
— Бо я — людина.
Хлопчик зупинився у задумі.
— Тату, — запитав він, — а ви хіба не людина?
Наступного дня батько з сином йшли тією ж дорогою назад. Знову батько не помітив каменя, знову спіткнувся і забив ногу.
Третього дня батько й син пішли тією ж дорогою. До каменя було ще далеко. Батько каже синові:
— Дивись уважно, синку, треба обійти камінь. Ось і те місце, де батько спіткнувся й забив ногу. Подорожні сповільнюють кроки, але каменя немає. Бачать, обабіч дороги сидить сивий старий дід.
— Дідусю, — запитав хлопчик, — ви не бачили тут каменя?
— Я прибрав його з дороги.
— Ви також спіткнулися й забили ногу?
— Ні, я не спіткнувся й не забив ногу.
— Чому ж ви прибрали камінь?
— Бо я — людина.
Хлопчик зупинився у задумі.
— Тату, — запитав він, — а ви хіба не людина?
Мистецтво
Спробуй намалювати гілочку квітучої яблуньки.
Приготуй склянку з водою, гуаш, пензлик, кольоровий папір.
Подивись уважно відео, твори!
Бажаю успіхів! Чекаю на твої роботи.