понеділок, 27 квітня 2020 р.

Понеділок, 27 квітня


Спочатку розімнемося і підтримаємо свій гарний настрій!


А тепер до праці!

ЯДС 
Переглянь відео. здійсни подорож у минуле України.


ЯДС (МАО)
Розгортай зошит, уважно читай і виконуй завдання.
1.Розвяжи вирази (допоміжні відповіді)

 · 2 + 12 =                     60 – 5 · 4 =               
 · 5 + 5 · 7=                  30 + 6 · 5 =                
· 9 – 5 · 8 =                  5· 3 +12 =
2. Хвилинка каліграфії.                                      
    Пропиши рядок цифри 5.  
 3. Математичний диктант (8 чисел)
•  Знайди добуток чисел  5 і 10.                         
• Скільки  місяців у році?                                        
• Скільки днів складають 1 тиждень?                 
• Скільки годин у добі?                                        
  • Скільки хвилин у годині?                                         
• 60 змешити  на добуток чисел 4 і 5.                       
•  Знайдіть добуток  5 і 6.                                       
  • Скільки місяців триває зима?

4. Що це за прилад?  А  для чого нам потрібно визначати час за годинником? 
 Так,  а ще годинники  бувають дуже різні: механічні, електронні, пісчані,
 сонячні, з маятником!                                                         
              






 
                                                        









Найчастіше можна зустріти  механічні годинники . Вони складаються з циферблату, годинникової  та хвилинної, секундної  стрілки , пружин,заводного механізму чи батарейок.                                                                                                                                                          
  5. Запиши. 
   1 доба=.....годин
   1 година=.....хвилин
   1 хвилина=....секунд
   1 рік=...місяців
   1 століття=...років   
   — Скільки годин складає дві доби?(2 доби=...год)
   — Скільки хвилин складають 2 години? (2 год=...хв)                                                                      
   — Скільки секунд складають 2 хвилини 10 секунд?(2 хв10 с=...с)

    6. Розв'язування логічних задач . Запиши відповіді.

1) П’ять картоплин зварилися за 10 хв. За скільки хвилин зварилась одна картоплина? 
(....хв )
2) Сьогодні о 12 год дня в місті йде дощ. Чи можна очікувати на сонячну погоду через 14 год? (Так або ні, поясни)

3) По одній і тій самій дорозі з двох сіл виїхали на велосипедах один назустріч одному Федір і Петро. Федір їхав до зустрічі 2 год. Скільки годин до зустрічі їхав Петро? (... год )  

Українська мова 

1. Запиши число (27 квітня). Дистанційна робота.
2. Каліграфічна хвилинка.
Урок-казка з української мови - презентація з української мови

3. Сьогодні ми пригадаємо вживання великої літери в іменах людей, 
кличках тварин і деяких географічних назвах.
 Переглянь відео.




4. Виконай наступні завдання письмово.
  - Спиши текст. Підкресли однією лінією власні назви.
Дніпро — довга, могутня річка. Вона протікає через 
Росію, Білорусь, Україну. У Дніпро впадають з двох боків 
малі й великі річки: Десна, Прип’ять, Ірпінь, Рось, Сула.
На берегах Дніпра розташовані такі міста: Київ, Дніпропетровськ, 
Запоріжжя, Херсон, Черкаси, Канів.
 - Гра “Знайди пару” . 
До  власної назви добери загальну і запиши.

Рябко          село
Київ            місто
Дніпро       учень
Тарасівка     річка
Сашко          собака

- Гра «Знайди помилку». Виправлений текст запиши.

Тарас Григорович Шевченко народився 9 березня 1814 року
 в селі моринці на Черкащині. Дитячі роки Тараса Григоровича 
пройшли в селі кирилівці. Нині це село шевченкове.
У садибі його батьків знаходиться музей Шевченка.

5. Прочитай казки.
Василь Сухомлинський
А СЕРЦЕ ТОБІ НІЧОГО НЕ НАКАЗАЛО? 
Андрійко прийшов зі школи і побачив заплакану матір. Він поклав книжки й сів за стіл. Чекає обіду.
—    А тата відвезли в лікарню, — каже мати. Занедужав батько.
Вона чекала, що син занепокоїться, стривожиться. Та син був незворушний, спокійний.
Мати великими очима дивилась на Андрійка.
—    А нам завтра до лісу йти, — каже Андрійко. — Завтра ж неділя. Учителька наказала, щоб усі прийшли до школи о сьомій ранку.
—    То куди ж ти підеш завтра? — запитала мати.
—    До лісу... Як наказала вчителька.
—    А серце тобі нічого не наказало? — спитала мати й заплакала.

* * *
БІЛКА І ДОБРА ЛЮДИНА
Ішла собі лісом Добра Людина. Дивилася на трави й квіти ласкавими очима. Не наступила на квіти, бо помітила їх. Ось підійшла Добра Людина до високої сосни. Побачила білочку. Білочка стрибала по гілках, а за нею гнався якийсь рудий звірок. Добра Людина впізнала куницю. Це лютий білоччин ворог. Ось-ось куниця наздожене білку й розірве своїми лютими пазурами. З жалем і болем у серці глянула Добра Людина на бідолаху. Побачила білочка очі Доброї Людини, плигнула з дерева й сіла їй на плече. А зла куниця втекла в темний ліс. Погладила Добра Людина білочку та й сказала:
— Стрибай собі до свого дупла.
Глянула білочка вдячно Добрій Людині у вічі й пострибала додому. Дітки давно вже чекали на неї.
Вона й розповіла їм про Добру Людину.

* * *

БО Я — ЛЮДИНА
Вечоріло. Битим шляхом йшло двоє подорожніх — батько й семирічний син. Посеред шляху лежав камінь. Батько не помітив каменя, спіткнувся, забив ногу. Крекчучи, він обійшов камінь і, взявши дитину за руку, пішов далі.
Наступного дня батько з сином йшли тією ж дорогою назад. Знову батько не помітив каменя, знову спіткнувся і забив ногу.
Третього дня батько й син пішли тією ж дорогою. До каменя було ще далеко. Батько каже синові:
— Дивись уважно, синку, треба обійти камінь. Ось і те місце, де батько спіткнувся й забив ногу. Подорожні сповільнюють кроки, але каменя немає. Бачать, обабіч дороги сидить сивий старий дід.
— Дідусю, — запитав хлопчик, — ви не бачили тут каменя?
—    Я прибрав його з дороги.
—    Ви також спіткнулися й забили ногу?
—    Ні, я не спіткнувся й не забив ногу.
—    Чому ж ви прибрали камінь?
—    Бо я — людина.
Хлопчик зупинився у задумі.
—    Тату, — запитав він, — а ви хіба не людина?

 


Мистецтво
Спробуй намалювати гілочку квітучої яблуньки.
Приготуй  склянку з водою, гуаш, пензлик, кольоровий папір.
Подивись уважно відео, твори!


Бажаю успіхів! Чекаю на твої роботи.